Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Соколова Г. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Соколова Г. Б. 
Розвиток лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Г. Б. Соколова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2011 — укp.

Розкрито психологічні особливості розвитку лексико-семантичного аспекту мовлення у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Проаналізовано критерії та ступені розвитку, а також психолого-педагогічні умови формування такого аспекту мовлення дошкільників. Обгрунтовано методику подолання лексико-семантичних порушень у дітей старшого дошкільного віку з опорою на когнітивні структури та немовні процеси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю983.401.2
Шифр НБУВ: РА377894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Соколова Г. Б. 
Теоретико-методичні засади психологічного супроводу школярів із синдромом Дауна / Г. Б. Соколова. — Б.м., 2019 — укp.

Розроблено концептуальну модель психологічного супроводу школярів із синдромом Дауна. Основними соціально-психологічними механізмами функціонування соціальних відносин дитини із синдромом Дауна в системі макро- та мікросередовища визначено: соціальна адаптація, соціальна ідентифікація, індивідуалізація. Досліджено увесь спектр особливостей соціальної компетенції школярів із синдромом Дауна. Виявлено, що соціальна адаптація школярів із синдромом Дауна, відбуваючись як орієнтовна діяльність в навколишньому світі, реалізується у засвоєнні соціального досвіду, безпосередніх контактах у соціальному оточенні; готовності до певної активності (інтелектуально-мнестична діяльність, вербальна комунікація, функціональна грамотність). Соціальна ідентифікація – спрямована на соціальні інституції макро- та мікросередовища. Соціальна індивідуалізація – формується як спільна індивідуалізація індивідів у межах правил сім'ї, соціуму. Експериментально перевірено ефективність реалізації системи психологічного супроводу як соціальної підтримки і психологічної допомоги школярам із синдромом Дауна, емпірично доведено ефективність корекційно-розвивального впливу.^UPsychological support is defined as a multidimensional system of complex psychological support and assistance to schoolchildren with Down syndrome and their parents, including various forms, methods and means of assistance in the process of learning and extracurricular activities, increasing the resistance of children to destabilizing external and internal factors. Based on the competence approach, a conceptual model of psychological support for schoolchildren with Down syndrome has been developed. The main socio-psychological mechanisms of socialization of a student with Down syndrome are: social adaptation, social identification, individualization and personification. The result of the socialization of a child with Down syndrome is its adequate psychological and pedagogical status, which is most integratively displayed in personification. The whole range of features of social competence of schoolchildren with Down syndrome is investigated. It is revealed that the social adaptation of schoolchildren with Down syndrome, manifesting itself as an orienting activity in the outside world, is realized in the aspect of functional literacy. It is proved that the social identification of schoolchildren with Down syndrome is characterized by the dominance of orientation toward the mother, and the process of individualization of schoolchildren with Down syndrome is characterized by a high assessment of their own mood, communication skills and social circle, school performan. It has been proven that individualization in school life of children with Down syndrome occurs through positive attitude to classmates, discussion of school problems with parents, homework, as well as through active communication, facial expressions and the development of fine hand motor skills. The effectiveness of the correctional development program as a system of social support and psychological assistance to schoolchildren with Down syndrome has been experimentally verified, and the effectiveness of the correction has been empirically proven.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського